شبکه های اجتماعی
اِس وی بی اِی
شما لایق بهترین ها هستید.
جستجو

دانلود نرم افزار بازار Bazaar ورژن قدیمی و جدید


برنامه بازار Bazaar یکی از منابع قدرتمند دانلود بازی و نرم افزار های آندروید می باشد. هم اکنون ورژن قدیمی (1398) و جدید این نرم افزار را که آپدیت آذر 1399 می باشد را میتوانید از سایت بزرگ اِس وی بی اِی دانلود کنید.

اخـــطار :
عده بسیار زیادی از کاربران در خصوص ویروسی بودن برنامه بازار برای ما ایمیل و پیام خصوصی فرستادن و همچنین در بخش دیدگاه ها نیز گفتند که برنامه بازار ویروس داره و به اعضا بگید که استفاده نکنند ، در برخی از سایت ها و انجمن های گفتگوی ایرانی نیز دوستانی اعلام کردند که آنتی ویروسشون به برنامه های دانلود شده از بازار گیر میده و پس از نصب ، گوشی آنها دچار مشکلاتی میشه ...
گت اندروید تنها به جهت معرفی و کامل شدن آرشیو نرم افزارها، این برنامه را معرفی کرده و بابت معرفی آن نیز هزینه ای دریافت نکرده است ، تیم اِس وی بی اِی این نرم افزار را نصب و تست نکرده است و مخرب بودن آنرا نیز تایید یا رد نمی کند، در صورتی که پس از استفاده این برنامه مشکلاتی برای دستگاه شما ایجاد شود تیم گت اندروید هیچ مسئولیتی را در قبال آن پذیرا نخواهد بود.



Bazaar





لینک کوتاه این مطلب:


یا

ورژن قدیمی (1398):

ورژن جدید (آپدیت 09-1399):

اضافه کردن نظر

1- اگر نظر شما ارسال نشد لطفا همین صفحه را دوباره بارگزاری یا ریفرش کنید و نظرتون ارسال کنید
2- نظرات پس از تایید مدیریت منتشر می شود.
3- برای ذخیره کردن ادرس این صفحه می توانید از دو کلید ctrl + D (برای کامپیوتر) و یا دکمه add bookmark در مرورگر های موبایل و ... استفاده کنید.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی
کد امنیتی :*با حروف کوچک

برترین و پر بیننده ترین مطالب

مطالب جدید بخش موسیقی


کپی برداری از مطالب و طرح این سایت بدون کسب اجازه از صاحب سایت ممنوع می باشد

Copyright 2010-2024. All Rights Reserved By svba.ir

Theme Designed By svba

Google+