شبکه های اجتماعی
اِس وی بی اِی
شما لایق بهترین ها هستید.
جستجو


زمان پخش سری جدید دور همی در سال 1398 - مهران مدیری


دور همی یکی از برنامه های محبوب صدا وسیما و با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد دورهمی دکوری عظیم داشت، به صورتی که در هر قسمت ۳۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند. یکی از نکات مثبت این مجموعه این است که پس از پایان این مجموعه هدایایی که از میهمانان گرفته شده در موزه ای به نام موزه دورهمی با نام اشخاص نگه داری میشود و سپس به حراج گذاشته شده و درآمد آن صرف امور خیریه میشود.

dorehami 1398 mehran modiri
تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» زمان پخش این برنامه و روند تولید سریال «هیولا» را اعلام کرد.

زمان پخش دورهمی مشخص شد سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در گفتگو با خبرنگاران ،درباره پخش و تولید سری جدید این برنامه اظهار کرد: با اینکه قرار بود، برنامه «دورهمی» در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش شود، با توجه به طولانی شدن فیلمبرداری سریال «هیولا» و ۱۷ قسمتی شدن آن، این برنامه فقط در سیزدهم فروردین، شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و روز طبیعت روی آنتن خواهد رفت.

احمدی در ادامه درخصوص تغییرات ایجاد شده در «دورهمی» گفت: در تک قسمتی که هفته آینده پخش خواهد شد، تغییرات قابل توجهی جز طراحی دکور نداریم و انشاالله در سری جدید «دورهمی» پس از اتمام ساخت هیولا و استراحت مهران مدیری با طراحی جدید و تغییراتی بیشتر مهمان خانه‌ها خواهیم بود.

گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

منبع : دورهمی - ویکی پدیا
اضافه کردن نظر

1- اگر نظر شما ارسال نشد لطفا همین صفحه را دوباره بارگزاری یا ریفرش کنید و نظرتون ارسال کنید
2- نظرات پس از تایید مدیریت منتشر می شود.
3- برای ذخیره کردن ادرس این صفحه می توانید از دو کلید ctrl + D (برای کامپیوتر) و یا دکمه add bookmark در مرورگر های موبایل و ... استفاده کنید.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی
کد امنیتی :*با حروف کوچک

برترین و پر بیننده ترین مطالب

مطالب جدید بخش موسیقی


کپی برداری از مطالب و طرح این سایت بدون کسب اجازه از صاحب سایت ممنوع می باشد

Copyright 2010-2024. All Rights Reserved By svba.ir

Theme Designed By svba

Google+