شبکه های اجتماعی
اِس وی بی اِی
شما لایق بهترین ها هستید.
جستجو

دانلود نرم افزار TweakBit PCBooster 1.8.2.18 بهبود عملکرد و کارایی سیستم



این نرم افزار ابزاری قدرتمند و مفید در زمینه کارایی و بالا بردن سیستم کامپیوتری کاربران برای انجام یک نوع وظیفه خاص ، بازی کردن، کار با اسناد و... می باشد. کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند با اعمال برخی تغییرات جادویی ، بهره وری سیستمشان را در حین اجرای بازیهای کامپیوتری و یا نرم افزارهایی همچون فتوشاپ و... افزایش دهند. سخت افزاری روانه بازارها شده اند و اکثر کاربران هم بیشتر از سیستم های سخت افزاری قدرتمند استفاده می کنند استفاده از یک نرم افزار بهینه ساز به منظور بهره وری از نهایت کارآیی سیستم بسیار احساس می شود. وقتی چنین نرم افزاری باشد خیال کاربر از کارآیی سیستم نرم افزاری و سخت افزاری راحت خواهد بود. نرم افزار افزایش کارایی سیستم TweakBit PCBooster نرم افزاری که قابلیت بالا بردن کارآیی سیستم را بر اساس بهینه سازی قسمت های مختلف دارا می باشد.این ابزار که با همین نسخه اولیه هم توانسته جوایز متعددی را کسب کند پس از بهینه سازی و حذف فایل های رجیستری که در طول استفاده از ویندوز ایجاد می شوند باعث افزایش سرعت سیستم خواهد شد. بهینه سازی کانشکن ها و اینترنت باعث خواهد شد تا کاربران راحت تر به گشت و گذار در اینترنت بپردازند . دانلود TweakBit PCBooster کمک می کند که بهینه سازی ارتباطات هم به مانند بهینه سازی حافظه رم و پردازنده اصلی که پایه ثابت نرم افزارهای بهینه ساز است به صورت کامل امکان پذیر شود.Defrag‌ یا یکپارچه سازی بخش فیزیکی حافظه رم نکته بسیار جالبی است که در نرم افزار مذکور به چشم می خورد. این امکان نقش مهمی در افزایش سرعت و کارآیی سیستم دارد. این که با چنین نرم افزار ساده ای می توان کارهای بزرگی انجام داد باعث شده تا در آزمایشات مختلف این نرم افزار حائظ بهترین امتیازات شود. حجم پائین و نصب سریع و آسان می تواند یکی دیگر از دلایل دانلود شما باشد.



ویژگی‌ها :
امکان شخصی سازی پروفایل ها
متناسب برای زمان های تماشای فیلم، کار بر روی اسناد متنی و بازی های کامپیوتری
دارا بودن پروفایل های از پیش آماده شده و کاربردی
استفاده بهینه از امکانات سخت افزاری
افزایش توانایی و کارایی سیستم در حین اجرای وظایف خاص
و...



سیستم مورد نیاز:

– Windows 10 (32 or 64 bit), Win 8 (32 or 64 bit), Win 7 (32 or 64 bit), Vista (with SP2, 32 bit only), XP (with SP3, 32 bit only)
– 30 MB available disk space
– 256 MB RAM




TweakBit PCBooster 1 8 2 18







لطفا برای حمایت از ما این پیج را در شبکه های اجتماعی منتشر کنید.
لینک مطلب برای ارسال با وایبر - تانگو - تلگرام و ... :


یا

اضافه کردن نظر

1- اگر نظر شما ارسال نشد لطفا همین صفحه را دوباره بارگزاری یا ریفرش کنید و نظرتون ارسال کنید
2- نظرات پس از تایید مدیریت منتشر می شود.
3- برای ذخیره کردن ادرس این صفحه می توانید از دو کلید ctrl + D (برای کامپیوتر) و یا دکمه add bookmark در مرورگر های موبایل و ... استفاده کنید.

کد امنیتی
تغییر کد امنیتی
کد امنیتی :*با حروف کوچک

برترین و پر بیننده ترین مطالب

مطالب جدید بخش موسیقی


کپی برداری از مطالب و طرح این سایت بدون کسب اجازه از صاحب سایت ممنوع می باشد

Copyright 2010-2024. All Rights Reserved By svba.ir

Theme Designed By svba

Google+