شبکه های اجتماعی
اِس وی بی اِی
شما لایق بهترین ها هستید.
جستجو

نرم افزار ریکاوری

دانلود قدرتمند ترین نرم افزار ریکاوری (رم - فلش مموری و هارد) + ورژن جدید Recovery My Files Full


*ورژن اپدیت شده به این پست اضافه شد سرعت ریکاوری و بازیابی فایل ها در ورژن جدید نسبت به ورژن قبلی بسیار بیشتر شده است. (1403/01)


این نرم افزار جزء بهترین نرم افزار های ریکاوری می باشد که دارای قابلیت بازیابی (ریکاوری) اطلاعات پاک شده از رم - فلش مموری و هارد و فایل هایی که بطور کامل از ویندوز پاک شده اند (از سطل آشغال ویندوز پاک شده) می باشد یکی از ویژگی هایی که باعث می شود این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه ریکاوری قویتر به نظر برسد سرعت بسیار بالا در پیدا کردن و ریکاوری فایل های پاک شده می باشد ، با این نرم افزار شما می توانید مشخص کنید که چه نوع فرمتی بازیابی شود این نرم افزار از 50 فرمت مختلف پشتیبانی می کند مثلا می توانید فقط آهنگ (wav,midi,mp3) یا تصاویر (png,jpg,tift,jpeg,gif) و یا فیلم و کلیپ (avi , mp4 , 3gp , wma , flv , mpg) را انتخاب کرده تا سرعت بازیابی بیش از بیش افزایش یابد . این نرم افزار ریکاوری قوی دارای امکانات پیشرفته ای برای بازیابی اطلاعات از دست رفته انواع حافظه ها مانند فلش مموری(flash memory) یا میکرو اس دی (micro sd) یا کارت های SD دوربین های دیجیتال می باشد شما می توانید این نرم افزار کاربردی و قدرتمند ریکاوری را از سایت اِس وی بی اِی بصورت رایگان دانلود کنید.

 

نحوه ریکاوری یا بازگرداندن فایل های پاک شده (آموزش)

recovery my files ریکاوری قوی قدرتمند و سریع

ادامه مطلب و دانلود

این نرم افزار دارای ابزار پیشرفته ای برای بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد , شما با استفاده از ابزاری که در این نرم افزار قرار دارد میتوانید براحتی اطلاعات حذف شده خود را در زمان بسیار کوتاهی و تنها با چند کلیک ساده بازیابی (ریکاوری) کنید این نرم افزار (Aidfile Recovery) ابتدا فرمت درایو(FAT32/NTFS) مورد نظر را مشخص کرده و سپس روش بازیابی خود را انتخاب و شروع به ریکاوری می کند . با این نرم افزار ریکاوری شما همچنین می توانید اطلاعاتی که از فلش مموری(flash memory) یا میکرو اس دی (micro sd) یا کارت های SD دوربین های دیجیتال حذف شده یا فرمت شده است را به آسانی بازیابی کنید.شما می توانید با استفاده از فیلتر این نرم افزار  فرمت فایل هایی که می خواهید فقط انها را ریکاوری کنید را مشخص کنید فیلتر های زیادی در این نرم افزار موجود است مانند آهنگ (wav,midi,mp3) ، عکس (png,jpg,tift,jpeg,gif) ، فیلم و کلیپ (avi,mp4,3gp,wma,flv,mpg) و فرمت های اسناد متنی مانند پی دی اف و docx , doc , این نرم افزار کاربردی را می توانید از سایت اِس وی بی اِی بصورت رایگان دانلود کنید.

*اگر این نرم افزار ریکاوری نتوانست نیاز شما را برطرف کند حتما نرم افزار مای فایل ریکاوری را از لینک زیر دریافت کنید :

 دانلود برنامه ریکاوری قوی (رم - فلش مموری و هارد) Recover My Files Full

 

 

Aidfile Recovery pro  عکس ریکاوری حرفه ای

ادامه مطلب و دانلود


دانلود نرم افزار ریکاوری icare format recovery ورژن جدید با عملکرد عالی


icare format recovery یکی از نرم افزارهای ریکاوری قوی , کم حجم و پرسرعت در زمینه بازیابی و ریکاوری فایل ها با پسوند های مختلف مانند فایل های افیس .doc .docx، عکس jpeg jpg png، بایگانی، موزیک ، ویدئو و هر فایل مدیای فرمت شده می باشد. توسط این برنامه بازیابی می توانید با انتخاب نوع اسکن هارد دیسک میتوانید به سرعت فایلی که پاک شده را پیدا کنید و آن را بازیابی کنید. اگر بعد از پاک شدن فایل مذکور مقدر زیادی فایل دوباره در آن درایو کپی شده باشد، بازیابی فایل پاک شده ممکن است ناموفق باشد. این نرم افزار 4 نوع جستجو گر مختلف دارد که در ادامه به معرفی و کاربرد انها می پردازیم

icare format recovery download

ادامه مطلب و دانلود


دانلود نرم افزار PassFab Word Password Recovery v8.3.0 بازیابی پسورد فایل های ورد




این نرم افزار یکی از بهترین ابزارها در زمینه بازیابی یا حذف آسان و سریع پسورد های امنیتی تنظیم شده برای یک فایل Word  که توسط برنامه Word نسخه 2010،2013، 2007 می باشد. کار کردن با این ابزار کمکی بسیار ساده می باشد و تنها کافیست فایل Word مورد نظر خود را که با یکی از پسوند های .doc و .docx ذخیره شده انتخاب کرده و چند دقیقه صر کنید تا نرم افزار رمز عبور آن را بازیابی کند. PassFab Word Password Recovery با ارائه سه روش بازیابی مختلف به شما در شکستن و باز کردن قفل یک فایل ورد کمک می کند. روش اول زمانیست که رمز یک فایل ورد را به طور کامل فراموش کرده باشید، روش دوم در مواقعیست که هنوز بخشی از آن مثلا طول پسورد، مجموعه کاراکتر ها و ... را به یاد داشته باشید و در روش سوم، نرم افزار، پسورد های ممکن را براساس یک مجموعه جامع از کلمه های عبور احتمالی جستجو می کند. از هر کدام از روش ها بسته به نیاز خودتان می توانید استفاده کنید.



1531562693 passfab word password recovery



ادامه مطلب و دانلود


دانلود نرم افزار Erelive Data Recovery for Android 5.2.0.0 بازیابی اطلاعات گوشی و تبلت اندروید




این نرم افزار یک ابزار مفید و مهم در زمینه بازیابی اطلاعات پاک شده از انواع و اقسام گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی می باشد. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند کلیه اطلاعات پاک شده خود را از گوشی و تبلت‌های اندرویدی بازیابی کرده و مجددا آن‌ها را به دستگاه‌های خود منتقل کنند. این نرم افزار از لیست کاملی از انواع دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت‌های Samsung Galaxy, Google Pixel, HTC, LG, Android One Moto X, Sony Xperia, Nvidia Shield Tablet, Samsung Galaxy Tab, Sony Eperia Tablet, Xiaomi, Huawei و… به طور کامل پشتیبانی داشته و با چند کلیک سریع و آسان، اطلاعات حذف شده آن‌ها را بازیابی می‌کند. با استفاده از این نرم افزار، کاربران می‌توانند انواع داده‌های موجود بر روی حافظه داخلی و مموری کارت دستگاه‌های اندرویدی را بدون نیاز به نسخه‌های پشتیبان بازیابی کنند. این برنامه، از امکان بازیابی اطلاعاتی نظیر شماره تلفن‌ها، پیامک‌ها، سوابق تماس، اطلاعات تقویم، تصاویر، موزیک‌ها و … پشتیبانی کامل داشته و با سرعتی بالا تمامی اطلاعات مذکور را بازیابی می‌کند.



erelive data recovery for a



ادامه مطلب و دانلود


دانلود نرم افزار EaseUS Data Recovery Wizard Technician 11.9.0 بازگردانی حرفه ای فایل ها



این نرم افزار ابزاری قدرتمند و بهترین ابزار می باشد که با استفاده از آن کاربران قادر خواهند بود تا اطلاعات از دست داده در سیستم های خود را به کمک ابزار موجود در نرم افزار بازگردانی نمایند. این نرم افزار حرفه ای می تواند نسبت به ریکاوری اطلاعات از بین رفته برروی انواع هارد دیسک ها،حافظه های فلش usb، کارت های حافظه و هارد دیسک های قابل حمل اقدام نماید. با پشتیبانی از انواع فایل های عکس، ویدیو، اسناد، ایمیل ها و دیگر فایل ها که مسلماً امکان ذکر تمامی آنها نیست، این نرم افزار می تواند به سرعت نسبت به بازیابی اطلاعاتتان اقدام کند. مهم نیست اطلاعاتتان به چه طریقی از بین رفته باشند. از پاک کردن های معمولی با delete یا shift delele تا فرمت شدن و پارتیشن بندی و از بین رفتن پارتیشن و یا نصب مجدد ویندوز گرفته تا کرش شدن یا ویروسی شدن و از بین رفت اطلاعات، نرم افزار ریکاوری EaseUS می تواند تمامی آنها را بازیابی کند. دانلود EaseUS Data Recovery Wizard Technician دارای ۳ روش بازیابی اطلاعات می باشد. ابزار Delete’s File Recovery که برای یافتن فایل های حذف شده با قابلیت وارد کردن فرمت، حجم یا قسمتی از نام فایل ها می باشد که بدین ترتیب سرعت عمل برای بازیابی افزایش می یابد ، برای مثال کاربر فقط میخواهد ویدیوهای با فرمت mkv را بیابید. قابلیت مشخص کردن تاریخ نیز میسر خواهد بود. روش بعدی Complete Recovery نام دارد برای بازیابی کلی هارد دیسک می باشد که در مواقع نصب سیستم عامل جدید مناسب خواهد بود. Partition Recovery روش سوم است که برای مواقعی که پارتیشن ها را از دست داده اید مناسب خواهد بود. نرم افزار از انواع فایل سیستم ها نظیر FAT12, FAT16, FAT32, NTFS/NTFS5, EXT2/EXT3 پشتیبانی می نماید و همچنین انواع هارد دیسک ها و دستگاه های ذخیره سازی توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. لازم به ذکر است که هارد دیسک های بالای ۸ ترابایت نیز توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند و قابل ریکاوری هستند. به این نکته توجه کنید که پس از دست دادن اطلاعاتتان نسبت به کپی اطلاعات جدید اقدام نکنید تا ریکاوری موفق تر انجام شود.



EASEUS Data Recovery Wizard



ادامه مطلب و دانلود


دانلود نرم افزار Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery 3.0.36 بازیابی پیامک ها و مخاطبین در آندروید



این نرم افزار ابزاری قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی اس ام اس ها و تماس ها از دست رفته در گوشی های اندروید برای کاربران می باشد. اگر شما نیز از آن دسته از افراد هستید که یک سری از پیام هایتان یا تماس هایتان که برایتان مهم بوده را حذف کرده اید و الان نیاز به آن ها دارید و نمی دانید چیکار باید کنید برای بازیابی و بر گرداندن آن ها ، تیم دانلود ها به شما نرم افزار بازیابی اس ام اس و تماس Coolmuster Android SMS + Contacts Recovery را پیشنهاد می کند شما به کمک این نرم افزار می توانید به بازیابی پیام های حذف شده و تماس ها بپردازید. این نرم افزار با گوشی ها و برند های مختلف که از سیستم عامل اندروید استفاده می کند پشتیبانی می کند. برای مثال این نرم افزار از تلفن های همراه سونی ، اچ تی سی ، ال جی ، سامسونگ ، موتورولا ، هواوی و … پیشتیبانی می کند.



Coolmuster Android SMS



ادامه مطلب و دانلود


دانلود نرم افزار TestDisk & PhotoRec 7.1-WIP DC 08.07.2017 بازیابی اطلاعات و عیب یابی سیستم



نرم افزار TestDisk and PhotoRec یکی از بهترین و قدرتمندترین ابزار در زمینه بازیابی فایل ها و عیب یابی سیستم است که کاربران با استفاده از آن میتوانند اطلاعات پارتیشن های معیوب را بازیابی کند و یا امکان بوت دوباره به دیسک هایی که قابلیت بوت خود را از دست داده اند فراهم کند. این نرم افزار می تواند فایل های پاک شده ویا ازبین رفته را بازیابی نموده، اسناد را تعمیر نموده و نیز به عیب یابی دیسک شما کمک نماید. حتما پیش آمده که بعد از نصب ویندوز خواسته اید حجم درایو ها را کم یا زیاد نمائید. به دلایل مختلف که یکی از آن از بین رفتن اطلاعات می باشد این امر را امکان پذیر ندانسته اید و یا با این مشکل رو به رو بوده اید که می بایست ویندوز خود را از ابتدا دوباره نصب نمائید. اما بد نیست که بدانید نرم افزارهایی در دنیای رایانه ها وجود دارند که کاربر را قادر می سازند در همان محیط ویندوز خود به سادگی هرکاری که در مورد حجم درایو ها می خواهند انجام دهند. این نرم افزار یکی از نرم افزار هایی می باشد که فقط برای این کار یعنی بازیابی اطلاعات پارتیشن ها ساخته شده است. نرم افزار TestDisk and PhotoRec یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی میباشد که نیاز به بازگرداندن فایل ها و یا کل پارتیشن دارند.



TestDisk PhotoRec



ادامه مطلب و دانلود


دانلود نرم افزار Ontrack EasyRecovery Professional 11.5.0.3 بازگردانی آسان فایل ها



این نرم افزار یکی از قدرتمندترین ابزارها در زمینه بازیابی فایل های حذف شده می باشد که کاربران بسیاری را جذب خود کرده است . این نرم افزار می تواند فایل های پاک شده ویا ازبین رفته را بازیابی نموده، اسناد را تعمیر نموده و نیز به عیب یابی دیسک شما کمک نماید. این برنامه از واسط کاربری بسیار خوشایند، ساده و زیبایی بهره می برد که ستونی از دکمه ها رابرای دسترسی به هر یک از دسته های ابزارهای نرم افزار را ارائه می نماید. هر یک از دسته ها خودشان را توضیح می دهند، بگونه ای که حتی یک کاربر مبتدی نیز براحتی قادر خواهد بود تا طرز کار و مزیت های هریک از ابزارهای دسته های مختلف را بسرعت بفهمد. این نرم افزار همانطوری که از نام آن بر می آید هم قابلیت استفاده ساده دارد و هم امکانات در سطح حرفه ای در اختیار شما قرار می دهد، و سرعت اجری آن نیز بسیار سریع می باشد. با استفاده از این نتایج تست انجام شده توسط نرم افزار می توانید پارتیشن های آسیب دیده و نیز فایل های ازبین رفته را مشاهده نمایید.



Ontrack EasyRecovery Enterprise



ادامه مطلب و دانلود


دانلود نرم افزار Zero Assumption Recovery 10.0 Build بازیابی اطلاعات پاک شده بعد از فرمت هارد



این نرم افزار یک ابزار قدرتمند و کاربردی در زمینه بازیابی و ریکاوری فایل ها و اطلاعاتی که از سیستم کاربران یا دیسک سخت پاک شده اند می باشد و قابلیت های بسیار زیادی دارد که یکی از این قابلیت ها اسکن قوی اطلاعات تا حد زیادی که فایل های حذف شده را شناسایی و بازیابی کند. از مزیت های این نرم افزار می توان به اسکن قدرتمند آن اشاره نمود که تا حد بسیار زیادی فایل های حذف شده ی شما را بازیابی می نماید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اطلاعاتی را حذف کرده باشید و هم اکنون به آن نیاز دارید یا اطلاعاتی به صورت نا خواسته حذف شده است و به آن نیاز دارید. امروز تیم دانلود ها نرم افزاری را برای شما آماده کرده است که می توانید اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنید. این نرم افزار محیط کاربری بسیار آسانی دارد و شما به آسانی و با چند کلیک می توانید اکثر اطلاعات خود را حتی بعد از فرمت هارد دیسک بازیابی نمایید. دانلود Zero Assumption Recovery مجموعه ای از نرم افزار بازیابی اطلاعات بسیار مؤثر و کامل برای سیستم عامل های مایکروسافت را فراهم می کند. ZAR Data Recovery مناسب برای کاربران خانگی و شرکت های کوچک است که نیاز به یک راه حل بازیابی قوی برای ویندوز FAT، NTFS، لینوکس ext / 2/3/4 و سیستم های فایل XFS دارند. تنظیمات پیش فرض قابل اعتماد و کامل هستند، اما کاربرانی که اطلاعات بیشتری دارند می توانند از مقدار زیادی از تنظیمات اختیاری بهره مند شوند. بازیابی اطلاعات RAID ، بازیابی اطلاعات ناس، آسیب بازیابی اطلاعات MBR و بازیابی جدول پارتیشن با چندین درایو منطقی از موارد ZAR Data Recovery می باشند.



Zero Assumption Recovery



ادامه مطلب و دانلود

برترین و پر بیننده ترین مطالب

مطالب جدید بخش موسیقی


کپی برداری از مطالب و طرح این سایت بدون کسب اجازه از صاحب سایت ممنوع می باشد

Copyright 2010-2024. All Rights Reserved By svba.ir

Theme Designed By svba

Google+