شبکه های اجتماعی
اِس وی بی اِی
شما لایق بهترین ها هستید.
جستجو

اخبار و مطالب جالب

زمان پخش سری جدید دور همی در سال 1398 - مهران مدیری


دور همی یکی از برنامه های محبوب صدا وسیما و با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد دورهمی دکوری عظیم داشت، به صورتی که در هر قسمت ۳۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند. یکی از نکات مثبت این مجموعه این است که پس از پایان این مجموعه هدایایی که از میهمانان گرفته شده در موزه ای به نام موزه دورهمی با نام اشخاص نگه داری میشود و سپس به حراج گذاشته شده و درآمد آن صرف امور خیریه میشود.

dorehami 1398 mehran modiri
تهیه‌کننده برنامه «دورهمی» زمان پخش این برنامه و روند تولید سریال «هیولا» را اعلام کرد.
زمان پخش دورهمی مشخص شد سید مصطفی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در گفتگو با...

ادامه مطلب و دانلود

15 راز درمورد کوکاکولا که هرگز نمی دانستید!


کوکاکولا یک برند آمریکایی است که می‌توان محصولات آن را در همه جای دنیا دید. کوکاکولا در 200 کشور به فروش می‌رسد که دانستنی‌های جالبی دارد.
به گزارش بیزینس اینسایدر، به طور میانگین بیش از 10 هزار نوشابه کوکاکولا در هر دقیقه در جهان مصرف می‌شود. نوشابه علیرغم ضررهایی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل برندهای نوشابه در جهان کم نیستند.

در ادامه می‌خواهیم حقایقی در مورد کوکاکولا را برای شما برملا سازیم که به احتمال فراوان قبلا آن‌ها را نشنیده‌اید.
شماره یک
نوشابه کوکاکولا توسط جان استیت پمبرتون، داروساز آمریکایی، در سال 1886 میلادی ساخته شد. آقای پمبرتون در آتلانتا [مرکز ایالت جورجیا] زندگی می‌کرد. نام کوکاکولا اما توسط دفتردار او یعنی آقای «فرانک رابینسون» پا به عرصه حیات گذاشت. آقای رابینسون در طراحی ماهر بود و او بود که طرح کوکاکولا را کشید. همین طرح بعدها به لوگوی برند کوکاکولا بدل گشت و هنوز هم از همان لوگو استفاده می‌شود.

coca cola1

شماره دو
اولین تبلیغات کوکاکولا واقعا جالب بود: کوکاکولا محصول خود را به عنوان نوعی آرام‌بخش یا تقویت کننده‌ی اعصاب معرفی کرد که می‌تواند خستگی را از بین ببرد. این تبلیغ (عکس پایین) در سال 1886 میلادی به چاپ رسیده است.

شماره سه
شاید قبلا این مورد را شنیده باشید، اما حقیقت دارد. اولین محصول کوکاکولا حاوی کوکائین بود، اما کوکائین آن تنها به اندازه 9 میلی‌گرم در هر لیوان بود. این نوشیدنی در آن زمان به عنوان جایگزینی برای مشروبات الکلی مشتری جذب می‌کرد. حتی در آن زمان گفته می‌شد که کوکاکولا می‌تواند اعتیاد به تریاک را از بین ببرد. ناگفته نماند که ...


ادامه مطلب و دانلود


تصاویری از انتقال جسد وال غول‌پیکر با دو جرثقیل در ساحل ایرلند

val irland die big huge 6


مقامات گارد ساحلی "پورتستیوارت" در شمال ایرلند جسد وال عظیم الجثه‌ای که به ساحل آمده بود را با دو جرثقیل بلند کردند و بر پشت یک تریلی گذاشتند.

به گزارش دیلی میل، دو روز قبل یکی از ساکنان سواحل "پورتستیوارت" در شمال ایرلند لاشه یک نهنگ غول پیکر به طول 13 متر و وزن 20 تن را کشف کرد. وی سریعا مقامات گارد ساحلی را در جریان قرار داد و عملیات ...

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب و دانلود


تصاویری از 62 سال کوتاه نکردن ناخن از لج!

indian man news 1


مرد 78 ساله‌ای که از سر لجبازی با معلم از 16 سالگی ناخن‌هایش را کوتاه نکرده تصمیم دارد آنها را به موزه اهدا کند.
"شریدهار چیلال" مرد 78 ساله هندی که با داشتن بلندترین ناخن‌های جهان نامش در گینس به ثبت رسید اعلام کرده بلندترین ناخن‌های جهان را به موزه ...

تصاویر بیشتر در ادامه مطلب ...


ادامه مطلب و دانلود


آیا مصرف موزهای لکه‌دار مضر هستند؟


مصرف موزهای لکه‌دار برای بدن چه اثراتی می‌تواند داشته باشد؟ آیا این نوع موزها را باید دور انداخت یا مصرف آن‌ها برای بدن مفید است؟ پاسخ این سؤال را در ادامه مطلب می‌خوانید.

banana eat black

همه ما عاشق موز هستیم و نیمی از ما هم از خواص فوق‌العاده‌ی موز باخبر هستیم. این میوه خوشمزه می‌تواند به ما کمک کند تا در برابر بیماری‌ها مقاوم‌تر باشیم. تاکنون چندین پژوهش در مورد مصرف موز و ...



ادامه مطلب و دانلود


گفتگو با زن چینی ارسطو منگ هان چانگ بازیگر نقش راحله در پایتخت3 ص www.svba.ir

منگ هان چانگ، بازیگر نقش راحله همسر ارسطو در پایتخت‌۳، بیش از چهار سال است که در ایران زندگی می‌کند.

او دانشجوی ترم دوم دکترای زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه تهران است و مقاله‌ای با عنوان ﻣﻘﺎﯾﺴﻪ ﺿﺮﺏ‌ﺍﻟﻤﺜل‌ها ﻭ ﺍﺻﻄﻼﺣﺎﺕ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﻭ ﭼﯿﻨﯽ نگاشته که به یکی از کتابخانه‌های تهران ارائه کرده است.

حضور چانگ در سریال پایتخت۳، برای او شهرت یکشبه به همراه داشته و او اولین روز کاری بعد از تعطیلات را به عکس گرفتن و امضا دادن گذرانده است. او یک سال و نیم دیگر درسش تمام می‌شود و با تجربه بازی در سریال پایتخت ۳ و شاید پایتخت ۴ به کشورش بازخواهد گشت.

پیش از حضور در ایران و بازی در سریال پایتخت، سابقه بازیگری برای سینما یا تلویزیون را داشتید؟

من در شبکه‌های تلویزیونی چین از جمله در شبکه پکن تی‌وی چند برنامه تفریحی اجرا کرده بودم. مثلا در یکی از این برنامه‌ها، غذاهای ایرانی را معرفی می‌کردم.

با این تجربه کار در سریال پایتخت چطور بود؟

در برنامه‌هایی که من در کشور خودم اجرا کرده بودم، نیازی نبود نقش یک نفر دیگر را بازی کنم، اما در سریال پایتخت باید شخصیتی را نشان می‌دادم که با من فرق داشت. از نظر کاری بازی در سریال پایتخت هیچ تفاوتی با کار در چین نداشت؛ فقط من اینجا حجاب داشتم که آن هم تاثیری در کارم نداشت.

نقشی که بازی کردید، چقدر با خود شما فرق دارد؟

سعی کردم شخصیت خودم را نشان بدهم و مثلا وقتی . . .


ادامه مطلب و دانلود

برترین و پر بیننده ترین مطالب

مطالب جدید بخش موسیقی


کپی برداری از مطالب و طرح این سایت بدون کسب اجازه از صاحب سایت ممنوع می باشد

Copyright 2010-2024. All Rights Reserved By svba.ir

Theme Designed By svba

Google+